#navbar-iframe { visibility: hidden; } DeAr TarAbaS...: KeNduRi FaTiE @ Kg Ulu PaRI

Tuesday, October 13, 2009

KeNduRi FaTiE @ Kg Ulu PaRI

Ari sabtu lepas kitaorg(aku n my frens mbr ofis) terpanggil utk ke kenduri our ofis mate kawen kat rembau, kitaorg janji nk bertolak kul 10am n berkumpul kat hentian seremban. Aku tumpang si Fina jer,malas nk drive so yg tumpang keta si Fina,aku,cik Rose n maria. nk d jadikan cerita perjalanan terpaksa dtunda sebab si maria nk g umah kakak dia dulu so terpaksa la bertolak kul 10.30am,atas sebab tertentu kitaorg xjadi berkumpul kat hentian seremban so kitaorg g sendiri.jumpa umah kenduri jer la.



sempat posing seblm bertolak



motif nak tunjuk baju hokey



ni lagi motif tak bek si maria ni nk tunujk kasut tinggi
first time katanye



 ni tangkap sendiri untuk hilangkan bosan sebab si Fina memandu 100km/j


si Maria gambar ni aku tak tahu kenapa taknak mengecil



cik Rose sempat posing
driver si fina taknak gambarnya diambil sebab takot nmpk besar


Yg satu group lagi pegi 2 keta,keta si zam,latif(latif drive),zara,kak sarah,keta satu lagi si Asz n Efa. satu group lagi dtg kendian sb keja mlm so tido dulu la, group ni si jue,effa(shif4),nurul.




sampai habis air ni kami minum 3 jar hokey sebab terlalu panas

kami sampai dulu,pastu dlm 5minit sampai la si latif n da geng. punya la panas kat dewan tu berpeluh ketiak den,




ni si zam dan RAMBUT KEMBANG hokey



ni si Fina Driver



ni si maria n kak sarah

kami kat si nak kata lama tak la sangat nak cakap kejap pun tak, sempat berpuluh keping gak la kami snap.
pastu semuanya nak balik cepat sebab si Zam keja mlm, yg lain nk g open house umah si Bob,aku mesti la tak g, cousin aku amik kat petronas ABC, so jln2 cari makan la 4 open house hokey,dari rembau ke kepong, singgah sg buluh pergi pula ke shah alam n last ke klang....hebat tak???

aku tak boleh nak upload gambar yg lain coz ni ja gmbar dari kanta camera aku yg lain semua kanta camera mbr aku...nanti dah boleh curi aku upload lain


2 Comments:

Blogger Pepel BoNda AmaNi said...

that's the gurl with the stupid brain...ohh akhirnya baru aku taw yang mana satu budaknyer..

October 15, 2009 at 11:25 PM 
Blogger NanaLiana said...

ehhhh!!! camna kekda tau blog ni wakakaka ...
yap dats da gurl wiz stupid brain twin kakchik wakakaka

October 15, 2009 at 11:43 PM 

Post a Comment

<< Home



Free Train Hey, Soul Sister MP3 | Cell phone ringtones at EZ-Tracks.com