#navbar-iframe { visibility: hidden; } DeAr TarAbaS...: My new image...

Saturday, March 6, 2010

My new image...

Ntah apa angin ribut taufan yg berlaku aku membuat keputusan untuk memotong rambut aku yg panjang mengurai tu menjadi sangat la pendek...(macam lelaki, klu skali tgk konfius gak)
                                                     1st potong masa kat penang (semua ckp tak cantik)

tak puas hati balik KL aku p potong lain, sebab aku takkan msk ofis dgn rambut yg mcm **** he3
so dengan hati yg berkobar2 aku g Equien g potong rambut aku. " i nk u potong pendek buang semua rambut color" itu ayat aku... 


                                                2nd time, potong nie la resultnya...

So, aku dah janji ngan diri aku takkan warnakn rambut lagi, sebab aku nyesal potong pendek hu3. sekarang baru rasa bila dah tak boleh ikat dan bun kn rambut...



p/s: "dia" selalu cakap aku mcm lelaki...sedih tau (tetiba emosi plak aku ha3)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home



Free Train Hey, Soul Sister MP3 | Cell phone ringtones at EZ-Tracks.com