#navbar-iframe { visibility: hidden; } DeAr TarAbaS...: Alahai rindunya....

Wednesday, March 2, 2011

Alahai rindunya....

Ish dengaq tajuk mesti macam jiwang banget kan ha3...
semenjak dah keja nih..Ya Allah buzy nya aku...takda masa langsung nak hang out mcm dulu2.katanya keja sebulan 15hari ja...mcm mana takda masa kelirukn ha3...

aku pun terfikir gak...hmmmm...sebenaqnya jadual aku sendiri yg tak menentu...orang cuti aku keja...orang keja aku cuti...orang keja aku tidoq...orang tidoq aku keja...pelikkan...mmmmmm.....

pastu betapa gila OTnya aku hu3....keja direct 2mgg pastu baru cuti bestkan...he3...tapi tu la bila cuti balik kangpung plak ... still xda masa nak hang out cam dulu...selalu juga aku menolak pelawaan(wah bahasa 60-an) rozie(my BFF) nak kuaq lepak-lepak king...cakap ja duduk kl sesama tak juga jumpa...

Benda yang paling aku rindu sekali nak g jejalan kat jalan TAR, naik turun LRT,naik bus metro ha3...rindu gila nak naik turun monoril, lintas jalan yang penuh sesak depan KL sentral...p lowyat, jejalan sampai sesat kat sungei wang he3...round satu kl sentral...rindunya...

Masa belajaq dulu smepat ja nak p merayap...walaupun busy ngan class...sekarang dah keja tak sempat langsung...agaknya dah dekat 3 tahun aku x g merayap cam tu...

kalau balik penang dulu(cuti semester) pekara wajib main bowling kat pacific n lepak kat McD caltex...lepak zubaidah mkn mee goreng mamak...ha3...sekarang jumpa member pun payah masing2 busy...sedihkan...kerjaya membuatkan kita semakin jauh dengan member...

Really miss u guys...
  1. MY BFF DEJIT M2 Z2-acu,angah,alang,tasha,akak,achik...
  2. Geng Bawah Umur- Rozie, Tini, Aja, Saad, Ayit, Amin...
Dari atas : Ayit + Aja (skrng Husband & wife), Dari Bawah sebelah kanan: Amin, Rozie-taken on eid fitri 2007

Myself & Tini -taken on 2007

Dari Atas sebelah Kiri: Angah (Esther), Acu (Zue),Tasha, Achik(zana), Dari bawah sebelah Kiri: Akak(jan), Myself, Alang(miza) -taken on December 2010
                             
  
p/s: kekma & mari rindu jejalan JJ wangsa maju ngan korang sambil ponteng class News Writing...                  

2 Comments:

Blogger Rosy said...

miss the moment ler siska...takpe nanti kita cari satu hari kita hang out naik public transport okeh....

March 3, 2011 at 4:18 AM 
Blogger NanaLiana said...

yap nanti kita lepak kt mcd lama xlepak xpun main bowling lg hu3...rindu

March 24, 2011 at 8:43 AM 

Post a Comment

<< Home



Free Train Hey, Soul Sister MP3 | Cell phone ringtones at EZ-Tracks.com